Miért érdemes figyelned a konkurenciát, és mit tanulhatsz a hirdetéseikből?

A hirdetések sokszor mumusként jelennek meg a vállalkozások számára. Sokan úgy gondolják, hogy a hirdetéseiket senki sem veszi figyelembe, vagy hogy túl sok pénzt kell rájuk költeni ahhoz, hogy hatékonyak legyenek.

De valójában a hirdetés lehet az egyik leghatékonyabb eszköz a vállalkozásod sikerének előmozdításában.

marketing

1. Megismered a piaci igényeket és trendeket:

Amikor figyelemmel kíséred a konkurenciád hirdetéseit, betekintést nyersz abba, hogy milyen termékek és szolgáltatások népszerűek a piacon és a vásárlóknak mire van igénye. Ez segíthet abban, hogy felmérd, milyen irányba fejleszd tovább a saját termékeidet vagy hogyan alakítsd ki a marketingstratégiádat a piaci igényeknek megfelelően. 

2. Inspirációhoz jutsz a kreatív marketingötletekhez:

A versenytársaid hirdetéseinek tanulmányozása segíthet abban, hogy új ötleteket és megközelítéseket találj a saját hirdetéseidhez. Láthatod, hogy milyen szövegeket, képeket vagy videókat alkalmaznak, és hogyan érnek el velük hatékonyan vásárlókat. Ezáltal inspirációhoz juthatsz a saját kreatív tartalmaid létrehozásához.

3. Megismered a versenytársak erősségeit és gyengeségeit:

A konkurenciád hirdetéseinek elemzése során megismerheted azokat az erősségeket és gyengeségeket, amelyekkel a versenytársaid rendelkeznek. Így jobban megértheted és átláthatod, hogyan tudsz különbözni tőlük és miben lehetsz jobb, mint ők.

4. Áttekintést kapsz az áraikról és promócióikról:

Az ismerkedés a konkurenciád hirdetéseivel lehetővé teszi számodra, hogy áttekintést kapj az általuk alkalmazott árakról, kedvezményekről és promóciókról. Ezáltal versenyképes ajánlatokat állíthatsz össze, és hatékonyan pozicionálhatod magad a piacon.

5. Tanulhatsz a sikereikből és hibáikból:

Nem minden hirdetési kampány lesz sikeres első próbálkozásra, és ez teljesen rendben van. Ha még csak most ismerkedsz a Facebook-és az Instagram hirdetésekkel, akkor a konkurencia – hirdetések figyelemmel kísérése lehetővé teszi számodra, hogy tanulj a hibáikból és sikereikből anélkül, hogy a saját pénzedet és idődet kellene áldoznod a kísérletezésre és próbálkozásra.

 

Hol tudod megnézni ezeket a bizonyos hirdetéseket?

  1.  Menj a konkurens Facebook oldalára
  2.  „Névjegy”
  3.  „Az oldal átláthatósága”
  4.  „Az összes”
  5.  „A Hirdetéstár megnyitása
  6.  Itt találod az összes aktív és régi hirdetését a konkurenciádnak! 🙂

 

Nemsokára érkezik a Facebook / Instagram hirdetés gyorstalpaló, ahol megtanulhatod, hogyan kell olyan hirdetéseket készíteni, amik automatikusan hozzák majd neked a vásárlókat.

 

 

Fejlődni szeretnél?

Lesd meg a minikurzusokat, amik segíthetnek, neked, hogy te legyél a legjobb a piacodon!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük