DIY BLOG

webdesign & marketing

Miért fontosak a vásárlói értékelések?

Mindenhol tüntesd fel a pozitív véleményeket, ahol csak tudod. Közösségi felületeken, videókban, a weboldaladon…. Vásárlói véleményekből soha nem lehet elég! 🙂

Ha még nincs, akkor ideje lesz elkezdened gyűjteni őket! Mutatom miért fontos…

Tovább

Miért dobd ki, ha nem veszik?

Ahogy már te is jól tudod, a vállalkozások sikerének kulcsa a folyamatos változás és alkalmazkodás. Azonban talán még ennél is fontosabb, hogy reagáljunk a vásárlóink visszajelzéseire és igényeire. Mit tehetsz akkor, ha a termékeidet nem veszik meg, nincsenek vásárlóid? Ebben a bejegyzésben bemutatunk három érvet arra, miért fontos változtatni a termékeiden, ha úgy érezed, hogy stagnálsz vagy nem éred el a várt eladási eredményeket.

Tovább

Kézműves termékek értékesítése webshopban

Hatalmas piaci potenciál: Az online térben való jelenlét lehetővé teszi, hogy a kézműves termékeidet a világ bármely részére eljuttasd. Egy webáruház 24/7-ben nyitva van, így bárki bármikor böngészheti és megvásárolhatja a termékeidet. Ez kiterjeszti az elérhető piacodat és növeli az értékesítési lehetőségeidet.

Tovább

Workshop: A bevételed növelésének egyik hatékony eszköze

Szeretnéd megtudni, hogy miért éri meg a kézműveseknek workshopokat tartani, és milyen csodálatos lehetőségeket rejt ez kreatív és anyagi szempontból egyaránt? Fedezd fel, hogyan bővítheted ügyfélkörödet, növelheted a bevételedet és erősítheted a szakmai hírnevedet a workshopokkal, miközben különleges élményeket oszthatsz meg az érdeklődőkkel.

Tovább

Kézműves Kuponcsere: Új Utak a Kreativitásban és Ügyfélbázis Bővítésben

A kézműves kuponcsere egy olyan üzleti stratégia, amely során két eltérő termékkel foglalkozó kézműves együttműködik, hogy egymás termékeire vonatkozó kedvezményes kuponokat ajánljanak ügyfeleiknek. Ezáltal mindkét vállalkozás új ügyfelekhez juthat, megerősítheti a már meglévő ügyfélkapcsolatokat, és megnyitja az utat a kreativitás és az egyediség felé.

Tovább

Termékbevezetés 3 lépésben

Egy új termék bevezetése mindig nagyon izgalmas! Te, mint alkotó már nagyon kíváncsi vagy a követők reakciójára, a hűséges követőid pedig már remélhetőleg megszokták tőled, hogy mindig egy minőségi újdonsággal rukkolsz elő, ezért ők is izgalommal készülnek egy-egy szezonváltásra.

Tovább

Miért érdemes figyelned a konkurenciád hirdetéseit?

Talán az egyik legfontosabb dolog, amit tehetsz, hogy tanulsz a tapasztalatokból, és ez magában foglalja a konkurencia hirdetéseit is. Bár ez elsőre kissé ijesztőnek tűnhet, de valójában rengeteg értékes tanulságot kínálhat neked és a vállalkozásodnak.

Tovább