
Miért dobd ki, ha nem veszik?
Ahogy már te is jól tudod, a vállalkozások sikerének kulcsa a folyamatos változás és alkalmazkodás. Azonban talán még ennél is fontosabb, hogy reagáljunk a vásárlóink visszajelzéseire és igényeire. Mit tehetsz akkor, ha a termékeidet nem veszik meg, nincsenek vásárlóid? Ebben a bejegyzésben bemutatunk három érvet arra, miért fontos változtatni a termékeiden, ha úgy érezed, hogy stagnálsz vagy nem éred el a várt eladási eredményeket.
Vállalkozás
Három ok, amiért a termékeid változtatása elengedhetetlen, ha nincsenek vásárlóid!
1. Az igények és a divat folyamatosan változik: Az üzleti világ és a fogyasztói preferenciák folyamatosan változnak. Amit ma népszerűnek tartunk, holnap már elavult lehet. Fontos, hogy figyelemmel kísérd a piaci trendeket, a vásárlói viselkedést és az aktuális divatirányzatokat. Ha a termékeid nem találkoznak az emberek igényeivel, könnyen lemaradhatsz a versenytársaiddal szemben. Változtatásra van szükség annak érdekében, hogy a termékeid relevánsak és vonzóak maradjanak a potenciális vásárlók számára.
2. Az innováció az üzleti siker kulcsa: Az innováció a vállalkozások életében létfontosságú. Az újítások, frissítések és változtatások lehetővé teszik számodra, hogy új piaci résztvevő legyél, vagy éppen megtartsd a meglévő vásárlóidat. Az ügyfelek szeretik az újdonságokat és az egyediséget. Ha állandóan ugyanazt a terméket kínálod, az könnyen unalmassá válhat és csökkenhet az érdeklődés. Az innovatív változtatások, mint például új színek, formák, anyagok vagy akár funkciók hozzáadása, új lendületet adhatnak a vállalkozásodnak és új vásárlókat hozhatnak.
3. Konkurenciaharc: A versenytársak mindig ott leselkednek a sarkadban, készek arra, hogy átvegyék a piaci részesedésünket. Ha nem tudod megújítani és fejleszteni a termékeidet, akkor a vásárlók könnyen elhagyhatnak és más vállalkozásokhoz fordulhatnak, amelyek jobban megfelelnek az igényeiknek.
______________________________
Tehát. Fókuszálj ezerrel a piacra és azokat a termékeidet tartsd csak meg, amiket vesznek is, amiket nem, azokat vedd le a palettádról és NAGYON alakítsd át. Egy termék vagy kelendő vagy nem. Ha nincs rá elég vásárlód, akkor valószínűleg valami hiányzik belőle.
Merj kilépni kicsit a komfortzónádból, mert ahhoz hogy sikeres legyél, kockázatot kell vállalni, és nem a neked tetsző terméket melengetni hónapokig, hogy majd kikel belőle az arany tyúkocska…