Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) meghatározzák a Vass-Kuntár Kata EV (a továbbiakban: Szolgáltató) által diybiznisz.hu domain név alatt üzemeltetett weboldal felhasználási és a vásárlást szabályozó feltételeit.

A szolgáltató nem akkreditált oktatási intézmény, nem ad szakmát, nem ellenőriz. Online megvásárolható saját részre felhasználható és a saját vállalkozásban alkalmazható marketing és vállalkozás fejlesztő anyagok, marketing és webdesign szolgáltatásokat nyújt.

Kérjük, hogy csak akkor használja weboldalunkat, ha az ÁSZF minden pontjával egyetért és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A szolgáltató adatai 

Név: Vass-Kuntár Kata ev

Cím: 9970 Szentgotthárd Táncsics utca 30. (Számlázási cím és Levelezési cím)

Telefonszám: +36305597781

Ügyfélszolgálati idő: 09:00 -17:00

Weblap: www.diybiznisz.hu

E-mail: hello@diybiznisz.hu

Bankszámlaszám: OTP 11773470-61023055

Adószám: 66023737 – 1 – 38

EU adószám: HU66023737

Fogalmak:

Felek: Eladó és Vevő együttesen

Felhasználó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

Felhasználói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya felhasználónak minősül.

Honlap: a jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgál.

Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak

Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi 

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy

Vevő/Ön: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy

Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,

  1. a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
  2. a jogszabályon alapuló kötelező jótállás.

Az ÁSZF hatálya, elfogadása

A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. 

Árak

Az árak forintban értendők, Alanyi adómentes árak.  Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben Eladó az árat hibásan tüntette fel, és megrendelés érkezett a termékre, de szerződést még nem kötöttek a felek, úgy az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el az Eladó.

Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

  • 0 Ft-os ár,
  • kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 10000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 5000 Ft-ért kínált termék).

Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

A szolgáltatás leírása

 

  • A szolgáltatás igénybevételéhez bármely írásos marketing anyag megvásárlása szükséges, illetve weboldaltervezés és marketing tanácsadás esetén szerződés kötése.
  • A weboldal szolgáltatásait 18 év feletti természetes személy jelentkezhet.
  • A szolgáltatás célja, hogy a vevő a saját vállalkozásában a megvásárolt írásbeli anyagok segítségével képes legyen az alábbi területeken  (weboldal / grafikai anyagok / marketing)
  • Az online letölthető anyagok e-mailben érkeznek meg a felhasználó által megjelölt e-mail címre.

A szerződés tárgya

  • Jelen szerződés alapján a Felhasználó megbízza a Szolgáltatót, hogy a Szolgáltatás keretében a weboldalon meghirdetett marketing anyagokat a  rendelkezésére bocsássa.
  • A szerződés tárgyát képezik a megvásárolt marketing anyagok.
  • A szerződés a Szerződő Felek között ráutaló magatartással, a „Megrendelem” gomb lenyomásával jön létre a a weboldal szerinti tartalommal és áron. 
  • Szolgáltatás keretében – A Vevő megbízza a Szolgáltatót, hogy elkészítse weboldalát, grafikai anyagait, kezelje a social media felületeteit. A munka árát és a munka időtartamát a munka megkezdése előtt külön szerződésben rögzítik a felek.

A marketing anyagok megvásárlásának  joga nem jogosítja fel a felhasználót a  viszonteladásra (ideértve a számlainformációk megosztását, vagy az anyagok illegális letöltését és bármilyen megosztását). A megvásárolt marketing  anyagok minden egyéb felhasználása tilos. Felhasználó sem egészben, sem részben nem sokszorosíthatja, terjesztheti, továbbíthatja, értékesítheti, sugározhatja; nem adhatja bérbe, nem oszthatja meg; nem módosíthatja, adaptálhatja, szerkesztheti, nem hozhat létre származékos műveket. 

Fizetés

A megvásárolható marketing anyagok díja forintban értendő, alanyi adómentes. A  szolgáltatásról online számla kerül kiküldésre.

Felhívjuk figyelmét, hogy vállalkozói adószámra nem áll módunkban számlát kiállítani 2022. szeptember 1-től.

  • A szerződés a felek között MEGRENDELEM! gombra való kattintással lép életbe, amelyre a távollévők között megkötött szerződés (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet) szabályai vonatkoznak. A Megrendelő a gomb megnyomásával tudomásul veszi és elfogadja az itt leírt Általános Szerződési Feltételeket, egyúttal nyilatkozik arról, hogy az általa megadott adatok hiánytalanok és valósak, cselekvőképessége, illetve szerződéskötési képessége nincs korlátozva.
  • Jelen Szerződés elfogadásával a Felhasználó kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a szerződésszerű teljesítést a szerződés megkötése után azonnal megkezdje.

Banki utalás:

A Felhasználó a megrendelt tanfolyam vételárát banki átutalással teljesíti a Szolgáltató felé. A vételár a Szolgáltató bankszámláján való jóváírás után minősül teljesítettnek. Átutalásnál a közleményben fel kell tünteti a megrendelés számát.

Bank neve: OTP Bank

Bankszámlaszám:11773470-61023055

Kedvezményezett neve: Vass-Kuntár Kata

Közlemény: rendelés száma

Online Bankkártyás fizetés:

A Felhasználó a megrendelését online bankkártyás szolgáltatás által egyenlíti ki. Erre a B-Payment rendszerét használja a webáruház.

Elállási jog

  • Az elállási jog 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet értelmében letölthető digitális adattartalomra nem vonatkozik, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.

Felelősség kizárása

Mentesül a Szolgáltató a felelősség alól, ha az általa teljesítendő szolgáltatási kötelezettségének a következő menthető okokból nem tud eleget tenni:

    • a felhasználó a szolgáltató technikai eszközeitől függetlenül felmerült működési rendellenesség következtében nem, vagy csak korlátozottan tud hozzáférni a szolgáltatáshoz,
    • külső, elháríthatatlan ok miatt.

A Szerződő felek jogai és kötelezettségei

  • A szerződő felek kötelesek a Ptk. szerint jogaikat jóhiszeműen gyakorolni.
  • A felek kötelesek egymásnak megadni minden olyan adatot és információt, amelyek közlése a szolgáltatás szerződésszerű teljesítéséhez szükséges.
  • A szerződő felek kötelesek egymással együttműködni. Ennek érdekében a szolgáltatás szempontjából jelentős tényekről, körülményekről, változásokról egymást kötelesek késedelem nélkül tájékoztatni.

Vita rendezés

Felek közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.

Amennyiben felhasználónak a szolgáltatás tartalmával vagy minőségével kapcsolatban bármilyen kifogása van, a felek azt elsősorban egymás között, tárgyalás útján kísérlik meg rendezni. Amennyiben ez nem vezetne eredményre, úgy az esetleges vitás kérdések rendezése érdekében szerződő felek az illetékes bírósághoz fordulnak. 

Hatályos: 2023. augusztus 1-től